Fights Break Sphere 4
With the help of his friends, Xiao Yan tracks down traces of his enemy - but his recklessness puts everyone in danger. To protect those around him, he resolves to face the uncertainty and perils ahead with courage, leading his partners into the Yunlan Sect.