One morning, after woke up, Chen Jing'an and Zhu Niannian found their souls were swapped. Jing'an becomes the "heiress of a wealthy family," while Niannian turns into the "younger sister" of her secret crush. But as they team up with Chen Changning, who maybe uncover the truth, to investigate the reason of the drama, more chaos and obstacles arise. The situation also becomes more and more unpredictable.