Liu Zixin's perfect marriage turned out to be a scam. Her husband not only cheated on her but also had ulterior motives. So, she turns to Zhang Xiuqi, a private detector, for help to get back at her husband, but Zhou Ping revealed that she had cheated on him with Zhang Xiuqi a year ago. A car accident caused her to lose part of her memories. But why did Zhang Xiuqi get close to her hiding his identity? Liu Zixin is caught in heavy fog...