Struggling with her father's debt, a woman complains about the ending of a web novel, wishing it was more realistic. After expressing her frustration, she suddenly finds herself transported into the novel as the fiancée of the first character to die. Determined to survive, she decides to become the love interest of the main antagonist, a feared tyrant, and proposes a contract marriage.