The Fox Spirit Emporium deals in fox spirits of various cultivations, but Jin Xian, the sole male fox, is the only eccentric one who strayed from the norm—he only helps people achieve sudden wealth, refusing any trade in romance. Jiang Ci, recently wounded by love, crosses paths with Jin Xian. She knows all too well that love can give her nothing, while wealth will never betray her. And so begins an urban fantasy tale of sweet and whimsical romance, one woven with “money” and “desire.”