Winter is not the Death of Summer but the Birth of Spring
Pathomkan was jailed for check fraud, where he met Bible, a seemingly indifferent young man who unexpectedly drew him in. Bible brought smiles, meaning, and unforgettable memories to his lonely prison days. This is the love story of those whom no one dares to love.