The Renovation
Arthit," a heartbroken resort owner, meets "Pee," a young writer seeking inspiration. What begins as a clash between opposites evolves into a journey of healing, forgiveness, and newfound love. Together, they restore not just the resort but also their hearts, learning to embrace a fresh start.