My Blessing
"Nai na" is a man who has never had confidence in love. He's never been able to properly flirt with anyone. He has, however, never given up. He is confident that one day it will be his! Until his twentieth birthday, he throws a party with Ton, his lone best friend. During the same night, he wishes for meeting his true love. Nai na's life was changed when he heard the rumour of the sacred tree, which said that whatever you wish for comes true. Who knows how Nai na's life would change when he meets in his dream?