LoveSick 2024
The story about “Phun” the perfect vice president of student council and “Noh” the handsome president of music club. When the music club has been cut the budget and have to ask the student council for help. Who would have thought that this agreement was to pretend to be in a relationship just to trick “Pang“ Phun’s lovely sister. For that reason, this LoveSick story is begins.