The freelance queen Xin Tong, who never turns down a gig, takes on a task from her best friend: to sabotage a blind date. Unexpectedly, her target is Wen Pei'an, heir to the Sihai Group. Facing intense pressure from his parents to marry, Wen Pei'an seizes the opportunity and hires Xin Tong to be his contract girlfriend. Together, they must outsmart the relationship inspector sent by his father, launching them into a hilarious journey of cohabitation and pretend romance.