At 26 years old, Xiao Ya works for a large corporation. She tends to accommodate others and doesn't express her own opinions, making others comfortable but suppressing herself. In the eyes of others, her life seems great; she has a stable job and a motivated boyfriend. However, Xiao Ya knows she is forcing herself into an uncomfortable situation, just barely holding on. When her boyfriend, Zheng Hao, made three major life decisions for her: changing her job, proposing, and deciding on their housing without consulting her, will Xiao Ya finally break her silence?