Reset in July
Jing Zhihui has become accustomed to paying attention to Xie Jingyuan in the hectic high school life. Xie Jingyuan is a rare top student, reserved and keeping to himself, as if he is living in another dimension. Jing Zhihui thought she knew him better than others. But every time she just started chatting up him, he walked away quickly, making her wonder that he hated her more than others. This is a perfect match that one is rude and the other is spineless. The two have never had a complete dialogue even in the same class for two years, but it doesn’t prevent Jing Zhihui from carrying a torch for him. Until he said, "I want to go to the same university with you."