Don't Forget My Love
In the Dayu Dynasty, the establishment of the Crown Prince was imminent. The court was divided into two factions, and the quarrel was in full swing. The third prince, Jun Lingchuan, devised a strategy, won the emperor's heart, and succeeded in ascending the throne of the prince, while Yun Qianyu, the daughter of the prime minister Yun Haotian, was also married as the crown prince, and became involved in the affair. Unwilling to be the victim of a political marriage, Yun Qianyu chooses to resist and run away in the face of power, but unexpectedly encounters the prince, Jun Lingchuan, who is out on patrol in micro clothes. Destined to meet for the first time, entangled for a lifetime. The two experienced life and death, shared weal and woe, more and more unknown truths were unraveled, and they also put themselves in danger. Facing relatives and loved ones, how should Yun Qianyu choose...