On the eve of her engagement, Ding Dang unexpectedly reunites with her first love, Chen Aming, only to find he has changed his name to Yu Kun and assumed a new identity. To heal Chen Aming's personality disorder caused by a failed experiment, Ding Dang and her friends secretly devise a "Sugarcoat" plan. It aims to guide him in confronting past traumas and breaking free from fractured emotions and memories.