Xue Xiaoran ran away from home and fell off a cliff accidentally. When she woke up, she was in a desolate primordial forest. She found an exhausted guy and they struggled to survive in the forest. However, as a foodie, it was so cruel for her to eat tasteless stuff! So she decided to make cooking utensils and fires and get ingredients herself. Her life was getting better, however, at that time, she discovered that she was the one who traveled back in time. Why was there a bandit who wanted to marry her? Why was a silver-spooned guy in love with her? She just wanted to be a cook, why was she sent to the palace? As expected, people who traveled back in time had to have lives full of ups and downs, and Xue Xiaoran was ready for that. However, the wanted man by her side was hiding a big secret.