Return of Fated Love
Yu Chuxin and Zhou Chuming were once a sweet couple until Lin Qingqing's interference destroyed their marriage. After losing her child and nearly her life, Yu Chuxin, consumed by despair over her family's suffering, clings to her fraying sanity. She feigns selective amnesia, fixating her memory on the early days of her marriage to Zhou Chuming. Under this guise, she returns to the Zhou Family to covertly gather evidence, determined to ensure all who wronged her face justice.