An assassination attempt triggers a soul-swap between divorcing couple Xiao Jingyang and Lin Mingxuan - sending them back to pre-wedding days! While cooperating to reverse the swap, their unresolved tensions flare. Just as their bodies return and truths emerge, Xiao pushes Lin away… only for her to uncover his secret. Now, with hidden forces stirring and death looming, Lin vows to stand by Xiao against all odds.