Amidst political turmoil, as the daughter of a conservative governor, Rena is forced to marry Dandy in order to gain her father's political power. Despite Rena's lingering feelings for Bayu, he coincidentally becomes the organizer of her wedding. Rena never imagined that her seemingly routine meetings with Bayu would turn into an epic scandal. Between loyalty to her loved ones and pursuit of justice, Rena must navigate a treacherous landscape full of deception, betrayal, and heartache.