LOVE WAVE: My Girlfriend Is a Guy
This romantic comedy follows a wealthy heiress who, to escape an arranged marriage, flees to the East Coast. Disguising herself as a man, she starts a new life working at a surf shop, where her presence sets off a series of delightful and humorous events.