Timecaster Luo Jie is accidentally transported into the body of a tycoon's illegitimate son, Lang, with the power to turn into a time pocket watch. In his quest to uncover the truth behind Lang’s mysterious death, he becomes entangled in the Qian Gang's power struggles, crosses paths with Inspector Ye Sijia and the quirky Qi, and finds himself hunted by multiple factions. Luo Jie eventually uncovers that the mastermind behind it all is deeply linked to One Word of Humility and an impending catastrophe yet to come...