She Behind, I Before
Journalist Zhou Daizi goes missing while investigating the dark secrets of Qiansheng Entertainment Group. Her younger sister, Zhou Dailing, disguises herself as Daizi to continue the investigation and uncovers the illegal activities behind Qiansheng Entertainment. Together with detective Yu Pengliang, Zhou Dailing delves deeper into the case, discovering that Qiansheng Entertainment is merely a front for the K Group’s mastermind. In the end, the K Group is dismantled, and the sisters are reunited.