A sudden stroke of fortune changes everything! Migrant worker Li Gouwa steps into the world of the wealthy, not for riches, but to seek justice for his brother. However, what he stumbles upon is a carefully planned murder. His arrival ignites a fierce inheritance battle within Dongcan Group, where the three Zhang brothers scheme and fight for control. Playing the fool while hiding his true strength, Li Gouwa dives deep into a whirlpool of conspiracies. Facing ruthless opponents, he survives against all odds, turning the tables time and again. In the end, driven by justice, he topples the elite and breaks free from the deadly trap.