Millennium Storm
IT prodigy Li Tian and his best friend Zhang Liang are hurled back to the turn of the millennium. Li Tian wakes up saddled with debt and an unfamiliar wife. To pay off his creditors and start from scratch, he launches a business with the help of a close female confidante. But success pits him against the very brother he once trusted, dragging them both into a cut-throat commercial war. As the hostile takeover escalates, the truth behind Li Tian's soul-swap begins to surface.