Tang Xin is a workaholic, who’s never seen marriage as a life necessity, but deep down, she longs for a true hero. Her blind date, Wu Si, is a brilliant military officer. To outsiders, they seem like a perfect match. After a series of amusing and heartwarming twists, they finally fall in love. Meanwhile, Lan Yangyang, fresh out of medical school, falls head over heels for the dashing officer Zong Qing. The differences in profession, clashes in values, and the sacrifices that come with loving a soldier all make the two young women hesitate. But after truly getting to know the community of military wives, they begin to understand and admire the strength and depth of such love, a love that’s more steadfast, more resilient. With unwavering hearts, the two couples walk hand in hand into the future, and the love stories within the barracks continue on.