A Prophet
A mysterious sect manipulates fate to scam the innocent. When revenge driven Shangguan Chengming crosses paths with his enemy Jiang Feiyan again, he sets a trap, using deception against deceivers. But as schemes collide and twists unfold, the game grows more dangerous, who will outsmart whom in the end?