Strange Things in Miaoling
LuWenLiang and ZhangChiYi found the body strange, two people go into the "short-lived village" to find out. Unexpectedly, the village is rumored that this is 20 years ago gu po curse, two people also because of the destruction of the drive gu sacrifice and become a disaster, one after another of the people began to die, really gu po's ghost? One step away from the truth, two people are in danger ......