Wild and Sweet
Ji Wangshu, CEO terhormat Syarikat Ji, pergi ke bar untuk menghilangkan kesedihan selepas menghadapi kegagalan dalam cinta dan kerja. Dalam keadaan mabuk, Ji Wangshu tersalah mengenali identiti Lu Shijun dan membawa lelaki itu pulang ke rumah. Ketika mereka mula menghabiskan masa bersama, perasaan cinta pun mulai berputik. Namun, Ji Wangshu sama sekali tidak menyangka bahawa musuh ketat yang selama ini dicarinya, CEO Kumpulan Junlan, sebenarnya ialah Lu Shijun, orang yang berada di sisinya selama ini.