Love Me in Three Days
Ketua Pegawai Eksekutif yang mendominasi, Shan Yifan, telah mendapat penyakit pelik. Selagi dia menyentuh seseorang selama lebih daripada lima saat, dia akan bertukar menjadi penampilan mereka selama tiga hari. Sesekali, dia menyedari bahawa dia boleh berubah kembali segera kepada penampilannya sendiri dengan mencium gadis biasa yang bodoh, Xia Luoluo. Selepas itu, dia menjadi penawar bagi penyakit itu.