Tukar ex dalam hubungan
Mereka bertukar barang kenangan dari hubungan lalu dan saling meluahkan perasaan, perlahan-lahan menyembuhkan hati yang terluka. Dengan dorongan antara satu sama lain, mereka belajar melepaskan masa lalu dan menemui keberanian untuk hidup berdikari.