Dusk Love
Jian Morran, pewaris masa depan Jian, sengaja mendekati model lelaki Huo Jinyan untuk menubuhkan jenamanya sendiri, Yunee. Dia berhasrat untuk dia memainkan peranan teman lelakinya, percaya bahawa latar belakangnya sebagai model lelaki senarai C akan mudah dikawal. Bagaimanapun, dia terkejut apabila mendapati dirinya dimanipulasi sebagai balasan. Huo Jinyan juga mempunyai identiti lain: presiden kepada Syarikat Vandi. Dia telah memendam rasa cinta rahsia pada Jian Morran sejak zaman persekolahan mereka, jadi apabila pulang ke rumah, dia mendekatinya dengan menyamar sebagai model, bergerak dekat dengan rumahnya. Walaupun secara terbuka seolah-olah menimbulkan masalah kepada Jian Morran, dia secara rahsia membantunya dengan pelbagai perkara berkaitan kerja. Jian Yicheng, sepupu Jian Morran melalui perkahwinan, menyimpan perasaan istimewa untuknya. Dengan kemunculan Huo Jinyan, dia kehabisan segala cara untuk memenanginya.