Please Fall In Love
Lei Tong, yang meninggal dunia akibat terlalu bekerja keras, tiba-tiba terbangun di dalam novel yang ditulisnya. Di dunia ini, dia menjadi seorang wanita kaya yang dikelilingi oleh empat lelaki tampan yang memburunya. Berkencan menjadi misi yang harus dia capai. Untuk mengelak daripada kembali ke dunia sebenar, dia dengan tegas memutuskan untuk hanya menjadi seorang wanita kaya. Adakah Lei Tong dapat bertahan dalam dunianya yang baru?