Ai no Kisetsu in Shimane
After the Tokyo trip, things changed. "P" became a better man, just as he promised Pan, and moved to Shimane as a travel blogger. A year later, Pan returned to Japan—with a wild manager and a handsome "on-screen partner." Can P turn this winter into a season of love?