Assassin Zhao Xiaoren dari Flash Sect telah ditugaskan untuk membunuh Junmo dari Jasmine Manor. Menyamar sebagai pengantin perempuan, dia berkahwin dengan Junmo, kedua-duanya menyembunyikan rahsia. Melalui penipuan setiap hari, mereka mengembangkan perasaan, hanya mengetahui Junmo adalah putera ketujuh yang dibuang negeri. Pendedahan ini melibatkan mereka dalam perjuangan keruh untuk penggantian, di mana cinta berkembang di tengah-tengah konfrontasi maut. Bersama-sama, mereka bersatu untuk memadamkan konspirasi.