Back For You
Dalam keletihan malam kota yang suram, Yu Xingchen bertemu semula dengan cinta pertamanya, Su Ruo, namun dikejutkan dengan berita kematiannya. Seorang lelaki misteri berbaju hitam muncul dan menariknya masuk ke dalam pusaran masa, membawanya kembali ke zaman sekolah menengah, ketika Su Ruo baru berusia 18 tahun. Merentas dua garis masa yang terpisah 15 tahun, dia menjejak setiap sudut kenangan yang pernah dikenali. Mampukah cinta terpendam zaman remaja membongkar misteri kematian? Pertemuan ini takdir yang memberi peluang kedua, atau hanya permulaan kepada kebenaran yang lebih gelap?