Forbidden Love Between
Lu Ning memasuki dunia maya. Dia hanya dapat mengetahui kebenaran kematian bapanya dengan mendapatkan cip Ye Wuming, pembunuh terbaik Klan Xuanling. Walau bagaimanapun, cip itu akan mendedahkan dirinya apabila mood Ye Wuming berubah-ubah, jadi Lu Ning terpaksa memindahkan Ye Wuming. Malangnya, identiti yang Lu Ning gunakan ialah Hei Lian, yang menyebabkan kehidupan Ye Wuning sengsara selama beribu-ribu tahun.