Back to the '80s, Again
Selepas kedua-duanya saling membunuh dan dilahirkan semula, Lu Qinning merampas Kuang Yue dalam kehidupan baru ini — namun dia tidak sedar bahawa Lu Zhaoyan juga mengingati segalanya dan masih ditakdirkan untuk mengatasinya...