My Lecturer My Husband
Inggit's life is perfect with her 5 best friends, a lover named Tristan, and the love of her parents in Jogja. This perfection was reversed when Mr. Inggit was sick and matched him with Mr. Arya, Inggit's most hated killer lecturer at campus.