Supreme God Emperor
Sepuluh ribu tahun selepas dikhianati, Raja Abadi Mu Yun terjaga dalam tubuh seorang pemuda yang digelar "tak berguna". Dengan kemahiran alkimia tersembunyi dan lukisan rahsia Zhu Xian, dia berjaya menyembuhkan Qin Mengyao dan menemui roh Ais Phoenix dalam dirinya. Ketika hubungan mereka semakin rapat, Dongfang Yu yang cemburu menanam dendam. Mu Yun memulakan perjalanan latihan—tanpa menyedari pembunuh sedang menanti peluang untuk menyerangnya.