Kawin Tangan
Selepas lapan bulan berkahwin, Edi dan Elsa masih belum dikurnia cahaya mata. Pasangan ini mempunyai keadaan yang agak unik; dimana Edi tidak mampu naik syahwat untuk bersetubuhan dengan Elsa, tetapi Edi sebenarnya mampu gersang & naik syahwat ketika menonton video lucah. Namun begitu, Elsa tetap mengambil berat dan memahami keadaan suaminya walau didesak oleh ibu mertuanya untuk memberi cucu. Memandangkan banyak salah faham dan tekanan, perkahwinan Edi dan Elsa di ambang kegagalan.