The Silent Wife
CEO yang hilang ingatan, Shen Chiyan, tersalah anggap isterinya yang bisu, Song Qinian, sebagai setiausahanya dan malah menjadikannya penderma darah simpanan untuk ‘cinta pertamanya.’ Tidak dapat bersuara, Song Qinian cuba membantu Shen Chiyan mendapatkan kembali ingatannya tetapi gagal. ‘Cinta pertama’ yang sedar semula merancang untuk menghancurkan keluarga Song Qinian. Dalam tekanan cinta yang hancur dan kehilangan orang tersayang, isteri bisu itu akhirnya dapat membuka suara!