Alamak! Terlupa menyata aku cintamu
Seorang wanita mengembara ke masa lalu dan kembali ke usia 18 tahun, lalu melupakan cinta pertamanya. Namun apabila dia semakin rapat dengan lelaki itu, dia timbul perasaan yang sukar difahami. Dengan bantuan dari dua orang misteri, akhirnya dia mengetahui bahawa salah seorang ialah suaminya dari masa depan yang telah kembali ke masa lalu untuk menyelamatkannya.