Spoiled by My Mafia Boss
Ramin pernah mempunyai keluarga bahagia, namun selepas ibu bapanya meninggal, dia dibela oleh Chai yang menjadikannya alat politik. Tanpa kasih sayang sebenar, Ramin membesar terkurung, dimanipulasi dan disakiti, sehingga dia sukar mempercayai sesiapa dan sering menyakiti diri secara emosi. Ketika bertemu Napat, dia mencari hubungan fizikal sebagai jalan lari dari hidup yang penuh penipuan. Namun, kasih sayang tulus Napat perlahan-lahan membuka hatinya. Kemudian Ramin mengetahui bahawa ayah kandungnya pernah menjadi musuh politik Chai dan dibunuh dalam konspirasi Chai. Dari situ, Ramin tekad membalas dendam.