Bulu Emas
Di dalam dewan Akademi Bulu Emas, adik-beradik tiri Tanya dan Leo yang berkaya, terikat oleh keluarga tetapi bukan darah, memegang takhta sebagai ikon berkembar populariti institusi itu. Apabila cuti perayaan berakhir, Tanya yang ibarat seorang ratu mengalihkan pandangannya kepada Presiden Majlis Pelajar yang baru dipilih, Logic—anak kepada presiden negara. Di majlis tari-menari, daya tarikan Tanya yang penuh kiraan hanya dibalas dengan penolakan berdingin. Tersentak dan maruahnya tercabar, dia membuat pertaruhan berani dengan abang tirinya yang terkenal sebagai playboy, Leo, yang baru sahaja menyelinap masuk ke bilik tidurnya pada waktu malam: jika Leo mampu memikat dan menghancurkan Logic, heteroseksual yang kelihatan tidak boleh digugat, berprinsip besi itu dalam tempoh sebulan—mengubah keangkuhannya menjadi abu dan merosakkan reputasinya—dia akan menghadiahkan Leo satu perkara yang diidamkannya selama ini: satu malam di biliknya.