Operasi Memikat Hati
Disebabkan masalah yang sering timbul akibat kenakalan adiknya, Liam, seorang CEO berkuasa menugaskan pengawal peribadi paling dipercayainya — Kyson yang garang dan menakutkan — untuk tinggal bersama Liam sebagai penjaga. Namun, rancangan Liam untuk menggoda demi kebebasan sendiri memakan diri, membuatnya terperangkap dalam jaring ciptaannya sendiri. Dia mula menyedari bahawa Kyson bukan sahaja menawan secara berbahaya, tetapi juga penuh misteri dan ancaman. Didorong ke batas oleh godaan tanpa henti Liam, Kyson akhirnya memerangkapnya sambil berbisik dengan suara serak di telinganya: “Kau sedang bermain dengan api. Kau tak tahu apa yang telah kau bangkitkan…”