Higher
Jurulatih “Kem Latihan Ribut” Jiang Zhen, kerana kematian adiknya Xiao Tong, menyamar di Kumpulan Zijing untuk menyiasat kes kematian akibat kereta tanpa pemandu. Semasa menjalankan misi, dia bertemu semula dengan bekas rakan seperjuangan yang kini menjadi musuhnya, Bai Fan. Dari saling berwaspada, mereka akhirnya bekerjasama, membongkar kebenaran kemalangan itu dan menemui bukti bahawa Kumpulan Zijing menyalahgunakan teknologi antaramuka otak-mesin untuk tujuan jahat. Mereka kemudian bergabung dengan Nong Qianya, yang turut menjadi mangsa keluarga Nong, dan bersama-sama menggagalkan rancangan jahat pengerusi Kumpulan Zijing, Nong Cangqin.