Pregnant as a Virgin
Ketika Hannah Austin, yang menyimpan keperawanannya untuk lelaki yang tepat, tiba-tiba mendapati dia hamil anak CEO-nya, Hale Stein, dunianya terus terbalik. Mula-mula dia berdepan dengan tunang Hale, Stacey, yang mahu membeli bayinya; kemudian dia bertemu semula dengan cinta sekolahnya, Don, hanya untuk mengetahui bahawa Don sebenarnya ialah bapa saudara Hale yang terasing. Saat Hannah cuba menyembunyikan perutnya yang semakin membesar di tempat kerja, dia terperangkap antara Hale dan Don sambil perlahan-lahan membongkar kebenaran tentang kemalangan kapal layar Hale yang misteri dua tahun lalu.