Lightning Marriage: The Magnate and His Wife
Pada hari perkahwinannya, An Nan menanggung penghinaan. Dengan satu kebetulan takdir, dia akhirnya berkahwin dengan presiden Kumpulan Hyu. Tetapi adakah Cinderella benar-benar bertemu Putera Charmingnya?