Kiss Me, My Fated Alpha
Hubungan satu malam Allison rupanya bersama CEO kejamnya, Alpha Edward. Dia hampir berubah daripada serigala betina yang tidak berdaya menjadi Luna paling mulia dalam puak. Tetapi sahabat baiknya, Nina, memusnahkan semuanya dengan bersekongkol bersama musuh dari luar.