Alpha, Please Mark Me
“Saya akan mendapatkan kembali Mate saya dan menghalau bekas isterinya yang tak tahu malu itu!” Isabella Cross menggantikan kakaknya untuk berkahwin dengan serigala jadian terkuat, Hunter. Hunter bukan sahaja bersikap buruk, malah menyimpan perempuan simpanan bernama Alice di dalam rumah agam, membuat Isabella marah. Tindakan Hunter yang berulang kali melindunginya dan pendedahan masa lalunya mula melembutkan hati Isabella. Namun, Isabella menyedari seorang wanita bertudung yang aneh dan mencurigakan. Dia mendapati bekas isteri Hunter yang dikatakan telah mati muncul semula secara misteri!