My Husband Is a Wealthy CEO(Indonesian Ver.)
Pada hari perkahwinannya, An Nan menghadapi penghinaan yang memalukan. Secara kebetulan, dia berkahwin kilat dengan CEO Huo Corporation. Adakah Cinderella akhirnya bertemu Putera Charmingnya?